Möt två av våra TD SYNNEX konsulter: Rasmus och Patrik + vår kollega i mitten.
TD Synnex är en global aktör inom IT-distribution och tjänster, med en central roll i ekosystemet mellan tillverkare, återförsäljare och olika typer av leveranspartners. För oss på Nova Work har samarbetet med TD SYNNEX varit en viktig referens, inte bara för att vi idag har flera konsulter på plats där, utan för att samarbetet tydligt visar hur vår arbetsmodell fungerar i praktiken.
Mer om TD SYNNEX: https://se.tdsynnex.com
“Nova Work har imponerat genom att vara närvarande, lyhörda för feedback och alltid agerat på ett professionellt sätt. Vi på TD uppskattar er noggrannhet, ert engagemang och ser fram emot att fortsätta samarbeta.”
– Dominique, Team Lead på TD SYNNEX
Vi är stolta över vårt nära samarbete med TD SYNNEX och har idag tre säljkonsulter ute hos dem som arbetar som säljspecialister inom HP, Lenovo och periferiprodukter. Samtliga konsulter har fått möjlighet att utvecklas i sina roller och vi får kontinuerligt positiv feedback från organisationen.
”Jag kan verkligen rekommendera Nova Work till alla som vill in i IT-branschen. Mitt uppdrag hos TD Synnex har varit intensivt och lärorikt – det snabbaste halvåret jag varit med om! Som säljare har jag ansvarat för produkter från 17 leverantörer, allt från skärmskydd till UPS:er för datacenter. AW-träffarna som Nova Work ordnat har dessutom varit både roliga och ett perfekt tillfälle att nätverka med kollegor i branschen.” -Rasmus, Säljspecialist & konsult på TD SYNNEX
Varje tillsättning görs i ett större sammanhang, där vi lär känna verksamheten och säkerställer att rekryteringen skapar rätt effekt för organisationen på sikt.
Även om våra uppdrag skiljer sig åt mellan branscher, roller och senioritetsnivåer arbetar vi alltid utifrån samma kärnmetodik. Vi säkerställer kvalitet i varje leverans – oavsett om det gäller sälj, tech eller andra ledar eller specialistroller.
Med TD SYNNEX har det handlat om att tillsätta specialister inom IT-försäljning – och att göra det på ett sätt som matchar deras affär, marknad och kultur. De konsulter som gått ut via oss har utvecklats i sina roller, och under resans gång har vi tillsammans arbetat med uppföljning, feedback och finjustering av kravprofiler.
Vi ser rekrytering som affärsutveckling. För att lyckas behöver man vara nära verksamheten, förstå affären och bidra till strategiska beslut, inte bara leverera kandidater. Varje tillsättning är en del av kundens långsiktiga kompetenskapital.
Tack TD SYNNEX för ett fint samarbete! Är du nyfiken över att veta mer om oss på Nova Work? Kontakta oss!


Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss snarast möjligt.
Vi finns här om Ert företag behöver stöd med en konsultlösning eller med rekrytering, från strategisk rådgivning till operativt stöd.
Om du är kandidat eller konsult finns vi här och hjälper dig till din nästa utmaning.
Kontakta oss så tar vi ett lära känna möte!