I dagens osäkra företagsklimat har efterfrågan på flexibel tillgång till säljkompetens ökat markant. Att snabbt kunna anpassa organisationen efter förändrade förutsättningar och nya mål är idag en avgörande framgångsfaktor.
Att hyra in en säljare är ett effektivt alternativ till att rekrytera. Du får tillgång till rätt kompetens, slipper arbetsgivaransvar, sprider dina kostnader och kan själv välja om lösningen ska vara kort- eller långsiktig.
När du väljer att hyra in en säljare via Nova Work kan du lägga fullt fokus på din kärnverksamhet, samtidigt som vi tar hand om hela processen, från rekrytering och arbetsgivaransvar till personaladministration. Det sparar både tid och resurser för ditt företag. Att ta in en säljare på konsultbasis ger dessutom stor flexibilitet, eftersom du kan anpassa bemanningen efter aktuella behov utan att binda upp dig långsiktigt. Du får tillgång till erfarna säljare med specialistkompetens, vilket snabbt kan göra stor skillnad i försäljningsarbetet. Tack vare deras erfarenhet kan de komma igång omedelbart, utan omfattande introduktion. Samtidigt får du möjlighet att utvärdera resultat innan du eventuellt går vidare med en fast anställning.
"Att vara konsult hos Nova Work är enkelt, tydligt och spännande. Nova Work genomsyras verkligen av sina värdeord – närvarande, engagerade och lyhörda. Och det gäller inte bara kunderna, utan även oss konsulter." – Sofia Svenlin, säljkonsult på Nova Work
Behöver din verksamhet säljkompetens? Vi har nätverket och kan snabbt leverera med kvalitet!
Kontakta oss så hjälper vi dig att effektivt stärka din organisation med rätt resurser.
Utöver säljkompetens har vi på Nova Work ett starkt nätverk av specialistkonsulter inom exempelvis IT.
Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss snarast möjligt.
Vi finns här om Ert företag behöver stöd med en konsultlösning eller med rekrytering, från strategisk rådgivning till operativt stöd.
Om du är kandidat eller konsult finns vi här och hjälper dig till din nästa utmaning.
Kontakta oss så tar vi ett lära känna möte!